Saturday 13 April 2013

Koristamisnädal

Sel nädalal olen teinud talgud iseendaga ning poolikuid kudumistöid lõpetanud. Mul on ikka 3-5 tööd samaaegselt käsil.
Alustan sallist, mis läheb kingituseks ühele FO sugulasele. Pildid modelliga on klassikaline näide, kuidas mehed pilti teevad, kui objekt (sall) igav on. Esimesel pildil on mul isegi suu ammuli, sest FO-l polnud aega mu seletust lõpuni kuulata, mis oluline peale on saada. Ta lahmis kaks (tervelt kaks!) pilti nii et vaevu jõudsin teise poole keerata ning sirutas juba käe koos fotokaga minu poole- palun väga kallis! Oleks tegu mõne vana modemiga või autoromuga olnud, oleks pilte tehtud kahtlemata suurema õhinaga.


 
Salli muster on pärit garnstudiost, kuid mitte lõng. Kasutasin lõnga SandnesGarn Kitten Mohair ning vardaid suuruses 3,5.
Järgmine valmistreitud asi on öökullikampsun sõbranna lapsele. Lõng SandnesGarn Alfa. Vardad olid vist nr. 5. Mulle meeldib tihe kude, seepärast kasutan tavaliselt väiksemaid vardaid kui lõngaetikettil seisab, selle lõnga jaoks oli mõeldud suurus 7.
 
Öökullide kudumine on imelihtne, põhimõte on nagu palmikul. Öökull on 8 silmuse laiune ning vahed 4 silmust laiad. Tagumisel pool on ainult soonik. Silmadeks said nööbid, mis oma siinsest lemmiklõngapoest leidsin.
 
Kampsunit valvab meie uus kass Snöball- Lumepall, hellitavalt Tarzan. Ta eelmised omanikud olid ta ilmselt autost välja visanud koos ta vennaga. Mõlemad kassid leiti erinevatel nädalatel samast piirkonnast näljasena hulkumast. loomakaitse võttis poisid oma tiiva alla. Meie kassil oli hingamisteede infektsioon, aga kassivennakene suri hoopis ülepingutusest ära. Ma ei saa aru miks oma kasse ei steriliseerita, kui ei soovita järglasi. Õnneks on meie poiss üleelatust hoolimata väga usaldav ja seltskondlik.
Aga edasi viimase valmiskootud asja juurde- sall ämmale.
Ei tea kas mõnel on oma ämma vastu tingimusteta armastus, mul on küll enda oma suhtes väga vastakad tunded. Aga perekond on perekond. Kui ta viimane kord salli asemel endale külma siidiräti ümber kurgumulgu sõlmis ning ise tähtsalt seletas, et tal on igasuguseid siidirätte terve sahtlitäis, tahad ka, hakkas mul tast päris hale ning kudusin salli. Lõng on Dropsi Faber Print ning vardad 2,5. Mustrid on ka allpool olemas. Juhin tähelepanu mu erilisele andele vildakalt skännida.

Äärepits:
 Salli muster:
 
Selleks korraks kõik!
 

No comments:

Post a Comment