Saturday 19 October 2013

Vardataskud

Suure kudujana on mul ka suur hulk vardaid, mis üheskoos suures purgis magamas käivad kui mul neile parasjagu tööd pole anda. Kui samas suuruses sukavardad veel ühte punti saab siduda, siis on ringvarrastega hoopis hullem lugu. Mida pikemad ringvardad, seda hullemini puntrasse need end koos teiste ringvarrastega topsis olles kerivad. Sel nädalal olen pusserdanud vardataskute kallal ning nüüd on mul kaks eri magalat oma töövahenditele.
Taskutele lisaks panin veel toeks kõige tavalisema püksikummi, et vardad välja ei kukuks. Sukavarraste tasku ülemise ääre saab ka tagasi keerata nagu klapi kui tasku jälle kokku rullida, siis ei kuku vardad välja. Tasku "seljaosale" panin toeks vatiini, mille rebisin pooleks. Vatiini saab nimelt ilusasti kaheks jagada, kui ühest servast tirida. Terve vatiin jääb liiga paks, poolitatud oli just paras. Kui just mitte väga paksust materjalist vardataskut ei õmmelda, jääb minu meelest ainult kangast tasku liiga lire.


No comments:

Post a Comment