Sunday 9 August 2015

Kassimaja

Leidsin netist toreda lingi mis lubas kassimaja 10 minutiga:  http://www.instructables.com/id/DIY-cat-tent/. Ilmselt olen ma liiga koba, minul kulus aega 30 minutit. Kõige rohkem tööd oli traadist riidepuu sirguvenitamisega. Päris sirgeks ma neid ei saanudki.
Lisaks otsustasin papi peale kleepida fliisi tüki et kassidel pehmem oleks sees lösutada. Valitud liim oli kahjuks liiga tugeva haisuga, kõik kolm kassi kes meil praegu on, torkasid uudishimulikult oma pea majakesse ja kaugemale ei jõudnud. Instruktsioonidega õpetuse alt kommentaarid ütlevad küll, et "kõik" kassid läksid muudkui lupsti oma uude majja ning jäid sinna elu lõpuni, nii et ilmselt meie omad pirtsutavad siiski liimihaisu pärast. Mina mätsisin fliisi alla pva-d, aga ilmselt oleks pidanud lihtsalt liimipüstolit kasutama.
Uhket ja ilusat t-särki ma ka ei raatsinud kulutada, nii et meie kassimaja on värviplekiline, kõver, vana ja ärapestud :)).
Kuigi meie kasside jaoks see maja eriline edulugu polnud, siis idee on minu meelest siiski väga hea. Võtad mõned asjad mis igas majapidamises olemas on, teibid kokku ning pere neljajalgsetel on vähemalt veidikeseks ajaks uudistamist.
Kui keegi veel sellist maja on proovinud/proovib teha, siis ma hea meelega tahaks teada, mis teie kassid sellest arvasid :)

No comments:

Post a Comment