Monday 27 July 2015

Mütsid, mütsid, mütsid!

Meil siin Lillehammeris on nii niru suvi, et ma koon igaks-juhuks mütse. Ei tea iial, millal lumesadu tuleb. Mõned mütsid on kingitusteks, teised müügiks, kolmandad enda perele.
See komplekt on kootud merinovillase ja Dropsi Kid-silk`i (siid ja mohäär) seguga. See on mu viimase aja suur lemmik segu, pehme, mõnus ja siidine.

Ja ka baretid on mu viimase aja suur nostalgiline lemmik. Lilla barett on samuti merino ja kid-silki segu. Seda baretti proovis eile mu mehe 91-aastane vanaema, tõmbas selle endale nagu kausi üle silmade ning arvas siis, et suur sai. Ei oska need norrakad ikka baretti kanda.
 Need mütsid on kootud topelt lõngast, mu põhjatute lõngakorvide alpakaosakonnast. Tore jälle vanad jäägid ära kasutada.
 Viimane müts on jällegi merino ning kid-silki segu.

No comments:

Post a Comment