Monday 18 September 2017

Uhke 6mblusnurk

Mul on lausa niimoodi vedanud, et mul on oma nodi jaoks eraldi tuba. Kuigi vahest on küll tunne, et ega ma sinna varsti ise sisse ei mahu.
Õmblusnurgake "enne"

Et õmblemine libedamalt läheks, ostsin ehituspoest 3 aukudega plaati. Konksud tulid plaatidega kaasa. Värvisin tumehallid plaadid spreivärviga valgeks ja kruvisin õmbluslaua kohale seina.
Siis läks konksude kruvimiseks.
Nodipoest leitud magnetitega "taskud" olid just nagu loodud mu metalltahvlite jaoks.

Üks taskutest on broneeritud mobiilile, et õmblemise ajal podcast`e kuulata

Eriti hea meel oli mul niidirullide konksude üle. Tähelepanelik vaataja märkab kindlasti konksude otsas olevaid rohelisi asju. Kui niidirullid liiga lühikeste konksude otsast iga värina peale ära kippusid kukkuma, soovitas kodustatud insener joogikõrtega konkse pikendada. Ja mis kõige toredam, joogikõrred olid täpselt õige suurusega.
 





Uus lamp, uus tool ja laud samuti ostetud, rohkem ettekäändeid mitte õmblemiseks pole. Kuidagi peaks veel juhtmed kuhugi ära peitma. Kohe mõnus kui kõik vajalik käesirutuse kaugusel on, enne oli kõik erinevatesse karpidesse peidetud.
Õmblusnurgake "pärast"

No comments:

Post a Comment