Sunday 8 January 2017

Meikimislaud

Samal ajal, kui ma oma mehega tuttavaks sain, ostsin väikese maja maale. Elasin seal mõned kuud üksinda, siis kolisime kokku ning mingi aja pärast kolisime uude kohta mehe töö pärast. Minu väikest romantilist majakest oleme välja üürinud, kuid märtsi lõpus kolib üüriline ära ning me otsustasime maja müüki panna. Maakler soovitas enne müümist ka maja mingil määral ära sisustada. See pidi müügi lihtsamaks tegema, sest paljud ei oska ette kujutada nt kui suur söögilaud või voodi vastavasse kohta mahub.
Norras on üks sait kuhu pannakse igasuguseid kuulutusi alates tööst, autode ja kinnisvara müügist kuni igasuguste pisikeste asjade müügini. On ka eraldi rubriik kus antakse tasuta asju ära ning nüüd olen ma iga päev seal uurimas, kas meie piirkonnas midagi sobivat ära antakse. Mind hämmastab pidevalt, kui uhkeid asju endale niimoodi tasuta võib saada, mine ainult järgi. Ma täitsa kahetsen, et enne pole taibanud seal aktiivselt uurida. Nüüd on plaan kogu see väike majakene tasuta ära sisustada, kui müügikuulutuse pilte teen, siis näitan kindlasti uuesti, kuidas tulemus on. Meil pole kahjuks järelkäru nii et esialgu piirdume pisemate asjadega mis autosse ja autokatusele mahuvad.
Eelmisel nädalal näiteks tõime sellise meikimislaua ära. Kuulutaja ütles, et tema kasutas lauda õmbluslauana, kuid jalgade jaoks oli liiga vähe ruumi.
Kõigepealt kruvisin muidugi nupud maha. Lihvisin laua liivapaberiga üle ning pinseldasin krundivärviga üle. Siis jäi üle ainult mõned korrad valge värviga üle maalida ning sahtlid vastavalt siis roosa ja kollasega. Konstanteerisin et ei tasu ikka ühtegi maaliraasu ära visata, mine tea, kuna kasutamist leiab.
 Kevadel kärutame selle lauakese minu majja ning plaan on ka peegel seinale kruvida, siis ongi nagu päris mukkimislaud.
 Sobivates värvides tool on ka juba olemas, selle olen varasemast üles vuntsinud.

No comments:

Post a Comment