Thursday 5 January 2017

Rattad alla!

Ilusat uut aastat! Ise loodan, et uus aasta tähendab et allapoole minev kõver peale viit aastat lõpuks ometi ülespoole hakkab minema.

Tänane sissekanne pole mingi imeasi, aga ehk mõnel tekib sellest jälle omale uusi ideid juurde. Ma ise vähemalt armastan teiste tehtud asju vaadata ning äkitselt hakkab mõte mõnest ideest edasi jooksma, sõltub mis mul endal kas kodus olemas on või mida vaja.

Sain mõni aasta tagasi ühe tuttava käest kolm ilusat kasti. Üks mahub täpselt ühte riiulisse, ülejäänud kahte kasti olen muudkui sinna-tänna tõstnud. Kõikidele kastidele on kahele poole trükitud 1917.aastal rajatud Norra püsirohuvabriku logo ning on mõnusalt vanad,
Ostsin poest 8 kummiratast.
 Ja lasin mehel need kastidele alla kruvida. Mitte et ma ise ei suudaks 32 kruvi kasti külge kruvida, aga vahest on lihtsalt hea, kui keegi teine midagi sinu eest ise ära teeb.
Nüüd on mul "uus" kast vinüülidele, kasti on hea seina äärest plaadimängija juurde sikutada ning siis jälle tagasi panna.
Kolmas kast pole nii piklik ja uus kasutaja on sellel ka juba ammu olemas, sest üks kassidest käib seal magamas. Nüüd on lihtsalt lihtsam põrandat pesta, ei kraabi parketti ära.
 Vanad kunstkarusnaha tükid ka sisse, et Hellikul pehmem magada oleks.

No comments:

Post a Comment