Thursday 19 January 2017

Puldipadi, teksapadi, taskupadi - heal lapsel mitu nime

Mees koristas oma sahtleid. Taaskasutajana (või hamstrina?) sobrasin tema riidehunniku enne muidugi üle ja panin pihta 2 paari teksaseid ning hunniku vanu t-särke, millest kunagi jälle uue vannitoamati teen. Minu valvsa silma alt ei pääse läbi ükski asi, teinekord katsun ikka südame kõvaks teha, palju siis lõppude lõpuks kõrvale panna on vaja. Pärast ei mäleta ise ka mis mul kappides on.
Esimene teksapüks on padjaks tehtud. Tegelikult tahaksin teksadest veel padjakotte teha, aga kohati ajas teksa õmblemine ikka harja punaseks. Teatud kohtades on teksariie 3-4 kihti paks, nii et masin hakkas streikima. Ma ei tea mitu korda ma pidin pooli välja võtma kuna nõel ei liikunud edasi ja alla tekkis pusa. Pean enne natuke närve puhkama kui teise padja ette võtan.
Ei tea miks aga teksariie ja vana pits on kuidagi mõnus ja kodusoe kombinatsioon. Mingit plaani peale taskute kasutamise mul ei olnud, muudkui käristasin masinal ribasid kokku ning siis vaatasin mis edasi teha. 
Esimene pool:
 Ja tagakülg. Minusugusel nohuninal on hea tagataskusse taskurätte peita, et need diivani peal ei vedeleks nagu praegu tihtipeale juhtub...

No comments:

Post a Comment